Rusza „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu”. Użytkownicy WP Poczty, Wirtualna Polska i Polska Akcja Humanitarna wspólnie odbudują szkołę w zniszczonym przez żywioł Nepalu. Do udziału w akcji zachęca ogólnopolska, szeroko zasięgowa kampania reklamowa, której towarzyszy hasło: „Od 20 lat łączymy ludzi w Polsce. Wirtualnej Polsce.”
- Od lat łączymy ludzi w WP. Wiemy, że potrafimy inspirować użytkowników naszej poczty do wspólnego działania, co udowodnili, biorąc udział w trzech edycjach „Pomagania Przez Logowanie” – mówi Marta Czartoryska-Żak, VP Chief Marketing Officer w Grupie WP. – Teraz, razem z nimi i Polską Akcją Humanitarną, odbudujemy szkołę w Nepalu. Akcję promuje kampania reklamowa, oczywiście wykorzystamy też siłę WP jako medium informacyjnego i wesprzemy projekt działaniami redakcyjnymi.
Dotąd trzykrotnie, w ramach „Pomagania przez Logowanie”, użytkownicy WP Poczty włączali się aktywnie w działania charytatywne. Pomagali realizować marzenia podopiecznych Fundacji Mam Marzenie. W ramach obecnego projektu – „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu” – logując się do WP Poczty pomogą dzieciom poszkodowanym w trzęsieniu ziemi w Nepalu. To właśnie wokół poczty koncentrują się działania dedykowane akcji. Po zalogowaniu można wesprzeć projekt, dokonując dowolnej wpłaty za pośrednictwem formularza Polskiej Akcji Humanitarnej. Zachęca do tego specjalny box.
- Chcemy, by nasi użytkownicy byli dumni z tego, że korzystają z WP i jej poczty – dodaje Marta Czartoryska-Żak.
- Polska Akcja Humanitarna pomaga ofiarom kryzysu humanitarnego w Nepalu od maja 2015 roku. Jednym z ważnych celów PAH w Nepalu jest umożliwienie dzieciom powrotu do szkoły. W trzęsieniu ziemi zniszczonych zostało ponad 30 tys. klas w szkołach w całym kraju. Wspólnie z WP stworzyliśmy akcję #logujemysiedlanepalu licząc, że użytkownicy WP Poczty zaangażują się w pomoc i razem odbudujemy szkołę w Nepalu – mówi Justyna Stępień, Dyrektor Działu Komunikacji, Edukacji i Współpracy z Darczyńcami w Polskiej Akcji Humanitarnej.
Grupa Wirtualna Polska i PAH będą na bieżąco informować na swoich stronach o postępach projektu.
O kampanii:
Kampania reklamowa „Wirtualna Polska Akcja Humanitarna #logujemy się dla Nepalu” stanowi kontynuację kampanii wizerunkowej „Wszystko, co ważne, dzieje się w Polsce. Wirtualnej Polsce”. Tym razem sygnowana jest hasłem „Od 20 lat łączymy ludzi w Polsce. Wirtualnej Polsce.”
Koncepcja kreatywna i kreacja: Agencja Scholz & Friends Warszawa
Wykorzystane kanały komunikacji:
- telewizja: m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat
- radio: m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA, Polskie Radio Programy I, II, III, IV
- prasa: tygodniki, miesięczniki (m.in. Polityka, Focus, Sukces)
- kina: Helios, Cinema City, Multikino
- internet: Grupa WP, Ipla
Czas trwania kampanii: 17.08-17.09
Zakup i planowanie mediów: Dom Mediowy ZenithOptimedia Group, Zespół Marketingu i Komunikacji Grupy Wirtualna Polska.
Spot reklamowy:
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://wycieczki.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/logujemy-sie-dla-nepalu